2014. március 24., hétfő

1.- rész

Az első napom a gimiben. Izgulok.. vajon milyenek az osztálytársaim? Remélem jó fejek. A költözés kicsit megrázott és most egy teljesen idegen környezetben állok. Pont halloween napján megyek először suliba. Durva! Vajon beöltözzek valaminek vagy mennyek sima ruhába? Nem tudom a szokásokat úgyhogy.. amúgy is szarul fogok járni, mert ha csak én megyek jelmezbe az égés és az is ha csak én nem megyek jelmezbe.. így is úgy is pórul járok! Jelmezben megyek és kész. Hamar keltem úgyhogy van időm kiválasztani a ruhámat! Kész is vagyok! Az egyik összeállítással! Basszus! Végre mindegyik megvan már csak azt kel eldöntenem, hogy melyikbe mennyek.
1.2.

3.4.
Vajon melyik legyen? Mindegyik tetszik! Legyeeen... hááát, a 3. túl mutogatós a végén még azt hiszik, hogy ribi vagy kurva vagyok! Kicsit hideg van az 1.- és a 2.-hez úgyhogy a 4. lesz a nyerő! Felvettem a király összeállításomat. Elindultam a suli felé úgy 5-10 percre van a háztól gyalog... öhmm.. merre is kell menni? Hát a végére rájöttem, hogy... eltévedtem.
Rohadt új suli! Ha? Ott egy srác. Odamegyek hozzá, hogy útbaigazítást kérjek.

- Elnézést! Kérem meg tudná mondani merre van a Sweet Amoris Gimnázium? - Háttal állt nekem. Mikor megfordult és meglátott nagyra nyitotta a szemeit. 

- Crystal, te vagy az? - Tudja a nevem.. honnan a jó büdös francból tudja a nevem?!!

- Ismerjük egymást? - Hát igen.. eltértem a tárgytól, de igazán érdekel, hogy honnan tudja a nevemet.

- Nem ismersz meg? - Kérdezte mosolyogva.

- ........ - Hát igen egy természetes reakció egyike amit én most csinálok, ha egy vadidegen tudja a nevedet.

- Ken vagyok. - Hol hallottam már ezt a nevet?

- Ken.. Kentin! Együtt jártunk suliba! - Keeeen?!!

- Te Ken vagy? - Lepődtem meg. - Tényleg te vagy az?

- Igen!

- Te- megváltoztál!

- Hát igen  a szemüveg nélkül jobban nézek ki, nem?

- Ahan... - Még mindig nem tudom elhinni! Abból a stréberből hogy lett egy ilyen szívdöglesztő macsó?

- Azt kérdezted hol van a Sweet Amoris Gimi, nem? - Tért vissza a tárgyhoz Ken.

- Igen.. - Csak bámulom. Ez kicsit lesokkolt..

- Mért keresed azt a gimit? - Kérdezte. Miért szerinted?

- Az az új sulim.. - Válaszoltam remegett hanggal.

- Tényleg? - Értetlenkedett.

- Igen..

- De jó! Én is oda járok. - Végigméri a ruhámat.

- Mi az? - Kérdeztem félve.. nem áll jól?

- Még sosem láttalak ilyen ruhában... Szexy! - Mi van?! Szexy? Mióta használ ilyen szavakat? Régen mindig azt mondta nekem csajozós dumaként, hogy "Van kekszem kérsz?". Hogy lett ebből a mondatból az a szó, hogy "szexy"?

- Kö.. köszönöm.

- Hogyhogy ilyen csini ruciban vagy? - Ez bók vagy sértés?

- Most arra célzol, hogy eddig nem jártam "csini" ruhában? - Játszottam a sértődöttet.

- Nem, csak... így olyan más vagy?

- Más, hogy más?

- Nem tudom csak.... más.. - Milyen sokszor hangzódott el ez a szó.

- Tudod merre van a gimi? - Törtem meg... semmit. Szerintem ez semmi sem volt! Asszem..

- Hát persze. Gyere mennyünk! - Elindult. Én mint egy csivava követtem.

- A halloween miatt van ez rajtad? - Törte meg a csendet.

- I.. igen. Mert nem kell beöltözni? Azt hittem, hogy be kell, ezért-

- Nyugi! Én sem tudtam, hogy be kell e, ezért hoztam el a jellemezem. - Hát igen.. hogy én mekkora egy hülye vagyok! Hogy nem jutott eszembe, hogy elvigyem a jelmezt és normális ruhába mennyek?!!

- Ciki.. - Pirultam el.

- Nem az! Szerintem jól áll!

- Köszi.. - Néma csendben folytattuk utunkat. Mikor odaértünk a kapu elé..

- Jól vagy? - Kérdezte Ken.

- Igen.. miért?

- Egész úton nem szóltál hozzám. Egyedül érzed magad. - Mi?

- Áhh.. dehogy! Hahaha miért érezném egyedül magam, hisz itt vagy te, a keresztanyám és ez a hatalmas város..

- Értem.. ha szükséged van rám csak szólj! - És elindult befelé. Követtem. Láttunk néhány srácot jelmezben, néhányat pedig nem.

- Én átöltözök, jó?

- Rendben! Menny csak..

- Szia.

- Szia.. - Egyedül.. egyedül maradtam kimentem az udvarra és leültem. 6:54 van. Mit csinálok én addig?


Megállt előttem 2 srác. Nemsemmi jelmezük van!


- Szia. - Szólalt meg a csontváz.

- Szasz.. - De kedves.

- Sziasztok.. - Húztam össze magam. Nagyon kellemetlenül kellemetlen helyzetbe kerültem.

- Hallottál arról, hogy ma jelmezben kell jönni? - Kérdezte az ördög.

- Nem. - Leültek mellém. Egyik az egyik oldalra másik a másik oldalra.

- Akkor ez nem jelmez? - Kérdezte a csonti.

- De..

- Akkor te nem ilyen ruhában szoktál járkálni? - Lepődött meg az ördög.

- Nem..

- Értem.. - Mondta a csonti. - Jól áll!

- Köszönöm. - Pirultam és és a lábamat kezdtem el nézni. Az ördög rám nézett és nevetni kezdett.

- Ne mondj neki ilyeneket! Zavarba hozod! - A kis-

- Castiel! Ne viselkedj így egy lánnyal! - Állt meg előttem egy őrült tudós jelmezbe öltözött szőke srác. Mellette volt még egy zombi ruhájú fekete hajkoronájú fiú.


- Te ebbe ne szólj bele! - Válaszolta idegesen az ördög. Könnyen fel lehet húzni. Felálltam és elkezdtem elindulni egy másik irányba amikor egy szőke szuka elbuktatott. Ekkor jött ki Ken. Elég szexy és mutogatós jelmeze van rajta..

- Jól vagy? - Kérdezte aggódóan Ken.

- Igen.. - Tápászkodtam fel és a nadrágomat kezdtem törölgetni. Pont-pont a pocsolya mellé estem! Hál az égnek. A szőke srác odajött elém és aggódóan nézett rám..

- Minden rendben? - Bólintok neki. Cuki, hogy így aggódig értem!

- Ki volt az? - Kérdezte Ken és közben körbe körbe nézett várva a választ.

- Senki.. elestem! - Válaszoltam kicsit remegve és ránéztem a szőkeségre. Vizes lett a szoknyám! A francért esett tegnap! Odajött hozzám a zombi jelmezű srác. Adott nekem egy tesi ruhát. Az övét.. kicsit ciki egy srác ruhájában lenni.. úgy, hogy nem is ismer.. és én sem őt.

Vele mentem a terembe.. még én átöltöztem ő elfordult. Mikor jött volna valaki benyitott. Nem semmi! Egy melegítő alsóban és egy fekete melltartóban állok és a srác. A zombi jelmezü is megfordult és engem nézett..
- Ááááááá....

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Folytasd! Csak rühellem a helyesírási hibákra pl.: nem mennyünk hanem menjünk. Egyébként FOLYTASSSD!

    VálaszTörlés